vrijdag 6 oktober 2017

Knopen doorhakken

Hallo Karin,

Hoe gaat het met je? Ben dat liggen al zat? Wat een prachtig bed heeft Guus gekregen zeg. Meneer zal wel de koning ter rijk zijn? Hoewel Sniper dit prinselijke bed ook al had ontdekt. Wat is het toch een boefje.

Deze week was niet echt mijn week. Hoewel ik voor mijzelf wel een paar besluiten heb genomen waar ik best tegenop zag. Maandag is mijn begeleider geweest. Ik was hondsberoerd. Mijn PDS was volop aanwezig. Aanvankelijk wilde ik afzeggen maar zij vond dat geen goed idee. Zodoende dus toch nog wat gedaan en verder veel geslapen. Nog een oud begeleidster gesproken. Ik ken haar uit een periode dat ik heel veel woede ervoer. Schopte figuurlijk van me af. Wat een heisa wat dat zeg.

Dinsdag naar de kapper geweest om eens te horen hoe het ervoor stond met de wijk. Je weet zelf, ga je naar de kapper dan weet je gelijk weer alles over mevrouw Jansen, wie er weer een andere auto heeft gekocht en dat het wasmiddel alwéér duurder is geworden. (Dadelijk zeker, gezien het stijgen van de BTW.)

Had ik in de middag een vergadering. Dat ging beter dan verwacht. Soms moet je knopen doorhakken. Deze week staat wel in het kader van de door te hakken knopen. Later in de avond wéér een vergadering. Mijn concentratievermogen werd vandaag wel tot het uiterste getest. Oef!

Nog een heel avontuur beleefd met de nutsbedrijven. Naja, nutsbedrijf. Moest de meterstanden doorgeven maar doordat dit vorig jaar niet helemaal goed is gegaan kreeg ik allerlei errors en rook uit de laptop. Naja, bij wijze van spreken. Dus heb ik maar even gebeld. Wat een gedoe zeg.

O, ik ga trouwens meedoen aan de bootcamp van de fysio waar ik naartoe ga. Wil jij mijn schrijftalent erven? Komt het misschien toch nog goed met de de d en de t. Haha grapje. Ben wel heel benieuwd. Dinsdag gaat het gebeuren. Evenals mijn cursus. Cognitieve gedragstherapie. Er staat een hoop te gebeuren dus.

Als ik nog leef volgende week, dan hoor je hoe het ging!

Sterkte met je rug!

Liefs

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Op de thee bij de dominee #25

 Het is triestig weer. Miezerregen en niet uitgesproken warm. Met de leenauto naar Wierden! Tieske ophalen voor een wandeling en daarna babb...