vrijdag 29 september 2017

Muggen

Goeiesmorgens deze morgen,

Hoe staat het leven daaro in Rotterdam? Horizontaal waarschijnlijk want ik las ergens dat je niet tot nauwelijks mag zitten.  Lijkt me trouwens niets. Misschien kan je een paar rebussen uitvergroten en laten afdrukken en die dan aan het plafond bevestigen. Hebbie nog wat te doen.

Ik zag trouwens dat volk en vaderland wel aan je denkt ten tijde van lijden. Flora en voedsel. Een probaat middel tegen eeh... alles toch? Gelukkig passen de beestjes goed op je. Heb je de mannen des huizes aangespoord om te stofzuigen e.d? Zegt tegen je halve trouwboek dat hij een zakdoek om zijn hoofd moet knopen en "I want to break free!" moet zingen. Dan komt het als vanzelf allemaal dik in orde.

Je zou wel denken "Hoezo is zij zo vroeg wakker?!" Tja, ochtendstond heb goud in de kont. Gezien ik het vuil nog weg moet brengen, de afwas moet doen en mijn deurmat recht moet leggen ben ik maar op gaan staan.

Heb je gezien dat er een verschrikkelijk ongeluk is gebeurd bij Pernis en dat men daardoor uren in de file stond? Je kan beter in de ArenA zitten. Ja mop, hier in Twente zijn we wildvreemd betreft files. Als hier een file van 2 kilometer staat wordt het Legers des Heils al gebeld voor soep en dekens. Kan je nagaan.

Ik krab me gek. Er huizen nog wat muggen hierzo en de weten mijn lijf wel te vinden. Nogal wiedes gezien mijn omvang maar goed. Dat jeukt dus als een malle. Die beesten zijn gewoon half lijp. Dat zijn de Folkert van de G's onder de insecten.

Van de week, voorlopig voor het laatst bij de fysio geweest. Het gaat weer beter dus gaan we er weer tegenaan. Trainen en eiwistshakes naar binnen slobberen. Daar had ik je recent al over bericht.

Deze week is er vrij weinig gebeurd. Ik had aanvankelijk een afspraak in Amersfoort maar deze ging helaas niet door. Schuiven we door naar de volgende ronde. Ergens dit jaar.

Nou mop, ik ga nog even kijken naar Toen Was Geluk Heel Gewoon. Je zei al dat je daar weinig van had gezien maar ik vind het fantastisch. Ik kan daar dus helemaal blauw om liggen eeh leggen.

Pas goed op je eigen en we houden contact

Dag dag

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Op de thee bij de dominee #25

 Het is triestig weer. Miezerregen en niet uitgesproken warm. Met de leenauto naar Wierden! Tieske ophalen voor een wandeling en daarna babb...